środa, 24 lipca 2013

Jacek Balkan wszędzie węszy spisek

 Jako, że firma Arrinera poinformowała, że w związku z panem Jackiem Balkanem zostały złożone do sądu aż 4 zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa, to w Internecie pojawił się zabawny opis jak będzie wyglądała z nim taka rozprawa w Sądzie:
  

"Sąd: a więc twierdzi pan, że to wszystko ściema ?

Jacek Balkan: tak, ściema nad ściemami !

Sąd: i ta fabryka w Gliwicach co ma produkować Arrinerę to też ściema ?

Jacek Balkan: tak, tak, to też. Oni biorą udział w ogólnoświatowym spisku, który ma za zadanie mnie wykończyć i zniszczyć reputację jako rzetelnego dziennikarza. Gliwice nie istnieją !

Sąd: aha, rozumiem… a koncern GM istnieje?

Jacek Balkan: nie jestem pewien, ale chyba tak. Nie będą oni jednak dostarczać silników, sprawdziłem to jako rzetelny dziennikarz ! Dzwoniłem do dealera GM i nic nie wiedział o silnikach do Arrinery, proszę wysokiego sądu !

Sąd: rozumiem. Czyli z Politechniką Warszawską to też ściema ?

Jacek Balkan: ależ oczywiście ! Te zdjęcia są wykonane w photoshopie, podobnie jak Arrinera podczas nagrywania teledysku była ciągana na sznurku ! Wiem bo sam to widziałem, śledzę ich dzień i noc !

Sąd: czyli profesor Piechna nie był nigdy w siedzibie Arrinery ?

Jacek Balkan: nie był ! On też uczestniczy w spisku aby mnie pogrążyć. I cała Politechnika !

Sąd: no tak… A czy chociaż Politechnika wykonuje badania aerodynamiczne Arrinery ?

Jacek Balkan: nie ! Stanowczo nie ! To jakiś student ma ją dmuchać na kolanie !

 Sąd: a skąd pan to wie ?

Jacek Balkan: jako rzetelny dziennikarz sprawdziłem temat dogłębnie. Na forum bankiera ktoś zdradził tą wielką tajemnicę jaką stara się ukryć Arrinera przed wszystkimi. Ale ja już ich wszystkich przejrzałem na wylot i dlatego też jestem gotowy ponieść odpowiedzialność za każde słowo !

Sąd: czyli tych studentów w nowej siedzibie Arrinery nie było ?
 Jacek Balkan: Nie ! To też photoshop. Poza tym jak mogli być skoro ta siedziba nie istnieje !

Sąd: a to pan skąd wie ?

Jacek Balkan: na forum bankiera pisali.

Sąd: czy wg. Pana IDIADA, która przeprowadza homologacje dla dużych koncernów też uczestniczy w tym ogólnoświatowym spisku ?

Jacek Balkan: bez cienia wątpliwości ! Nikt z nimi nie współpracuje gdyż samochód nie istnieje ! To tylko atrapa wykonana z papieru i pomalowana farbą akrylową z Castoramy.

Sąd: czyli jak pokazywali Arrinerę w TVP jak jeździ to rozumiem, że oni też uczestniczyli w spisku ?

Jacek Balkan: jak najbardziej ! TVP też ciągało Arrinerę na sznurku za swoim autem a potem podłożyli odgłos silnika w studio. Udało mi się nawet dowiedzieć, że to był odgłos silnika prezesa TVP kiedy odjeżdżał spod pracy.

Sąd: a to skąd tym razem Pan wie ?

Jacek Balkan: z forum bankiera oczywiście oraz ze specjalistycznych blogów giełdowych !

Sąd: w Internecie są zdjęcia jak duża grupa motocyklistów ogląda Arrinerę, tankują ją na stacji Orlenu, widać nawet jak Policja stoi przy aucie.

Jacek Balkan: Orlen, Policja i motocykliści też biorą udział w tym spisku. Wszyscy przeciwko mnie !

Sąd: a co z Działem Emitentów ?. Podobno był w siedzibie Arrinery.

Jacek Balkan: nie mógł być gdyż Arrinera nie ma nowej siedziby. Wszystko oni robią w photoshopie. Nawet klipy reklamowe. Zatrudniają dziesiątki rysowników, którzy tworzą każdą z tysięcy klatek filmu. Dział Emitentów uległ po prostu fatamorganie. Zdawało im się, że byli ale to jest nieprawda. Wiem to od moich informatorów ze specjalistycznego bloga giełdowego.

Sąd: a co z Lee Noble ? Przecież tak renomowany konstruktor by nie wchodził w niepewny biznes.

Jacek Balkan: bo to nie jest Lee Noble ! Sprowadzili oni sobowtóra i on udaje, że nim jest.

Sąd: no tak… już wszystko jasne. A co z tym programem Top Gear czy też najbardziej prestiżowymi imprezami motoryzacyjnymi, chociażby jak LeMans 24, gdzie zapraszają Arrinerę ?

Jacek Balkan: to nie jest możliwe. To wszystko ściema. Już zawiadomiłem KNF i CBA o tym ! Mnie się nie da zastraszyć. Kilkanaście lat pracowałem na swoją reputację jako rzetelnego dziennikarza i wiem co mówię. Prowadzę 3 ogólnopolskie redakcje, więc zawsze mam rację !

Sąd: mam do pana niedyskretne pytanie: o co chodzi z tym otwieraniem auta za pomocą śrubokręta ?

Jacek Balkan: to nie jest żaden sekret, proszę Wysokiego Sądu. Otóż jak ktoś mi daje auto do testowania i mam jakiś problem to zawsze stosuję zasadę „Polak potrafi”. I dzięki temu jestem w stanie otworzyć lub naprawić większość samochodów jeśli pojawi się jakikolwiek problem za pomocą śrubokręta, który zawsze noszę ze sobą. Wszelkie uszkodzenia na szczęście pokrywa redakcja. Nie jest to na szczęście wiele takich przypadków. Góra kilkanaście rocznie.

Sąd: czy chciałby pan na zakończenie coś powiedzieć na swoją obronę ?

Jacek Balkan: Te wszystkie firmy i instytucje to jeden wielki spisek ! Oni chcą mnie wykończyć ! Wszyscy się na mnie uparli ! A ja jako jedyny przeprowadziłem rzetelne śledztwo ! 4 lata mi to zajęło ! I teraz jako jedyny wiem jaka jest prawda ! I nikt mi tej wiedzy nie odbierze ! Nie ! To wszystko ściema ! To spisek ! Ja się nie dam ! Spisek ! Spisek ! Spisek !

Sąd: Zarządzam umieszczenie pana Jacka Balkana w zamkniętym zakładzie psychiatrycznym na 6-miesięczną obserwację."



Wszystkie osoby, które posiadają informacje na temat Jacka Balkana, są proszone o kontakt z nami na email: replikajb@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy zachować kulturę podczas pisania komentarza.