czwartek, 25 lipca 2013

Allesi AR-1: to nie jest replika - czyli jak zaszkodzić Arrinerze

18 kwietnia 2012 roku ukazał się kolejny odcinek Motodziennika  (nomen omen pt. „motoryzacyjne cwaniactwo”) - http://www.youtube.com/watch?v=SP92LAs2nXY , czyli niecały miesiąc przed opublikowaniem swojego największego zbioru kłamstw, które się skumulowały w filmie „Arrinera to ściema”, opublikował materiał filmowy o praktycznie nieznanym samochodzie sportowym Alessi AR-1.

Wg. Jacka Balkana AR-1 „wygląda świetnie”, „ to dość lekka konstrukcja to i osiągi są rewelacyjne”, „chętni na pewno się znajdą”. Czyli same pochwały i ani jednej negatywnej uwagi. Auto więc godne pochwały i na pewno nie można go skojarzyć z wyrazem „replika”. Ale im głębiej się wchodzi w opis tego sportowego samochodu i to co powiedział Jacek Balkan, robi się już tylko coraz bardziej ciekawie, przy okazji idealnie obnażając prawdziwe oblicze tej repliki dziennikarza motoryzacyjnego i cele jak chciał osiągnąć poprzez swój kłamliwy (także wg. Sądu) materiał o Arrinerze.

Czytając więcej o tym samochodzie na zagranicznych stronach można się dowiedzieć m.in. że posiada ramę wykonaną ze zwykłej stali, z takiej jak wykonywane są przyrządy do ćwiczeń na siłowni (11-gauge steel) oraz nadwozie wykonane z włókna szklanego (hand-laid fiberglass body - wykonywane najprostszą i najtańszą metodą). Posiada także silnik od Corvette C6 o symbolu LS3 (pojemność 6,2 l.). Poza tym posiada nie tylko zawieszenie od Corvety C5 (czyli dwie generacje tego znanego auta wstecz ), ale też od tego amerykańskiego sportowego samochodu pochodzi praktycznie całe wnętrze ! Nie tylko nawiewy, ale także cała deska, konsola centralna, boczki drzwi i wszystkie inne rzeczy. To jak widać nie przeszkadza temu nadzwyczaj „rzetelnemu dziennikarzowi motoryzacyjnemu” w wychwalaniu AR-1. Nie wspomina o nawiewach czy innych podzespołach w kontekście repliki nawet ani razu ! Nasuwa się pytanie dlaczego to co mu przeszkadzało w Arrinerze nie przeszkada mu w zagranicznym samochodzie ? Z tym, że Arrinera nie miała z jednego samochodu większości podzespołów, tak jak to ma Alessi AR1, a mimo to została nazwa repliką.

- Leo, why ?
- „For money!”

Pytanie: kto I ile zapłacił Jackowi Balkanowi za oczernianie firmy Arrinera ? Dlaczego raz mówi jedno a drugi raz w tym samym temacie coś zupełnie przeciwnego ? Czy tym się charakteryzuje jego rzetelne dziennikarstwo ?

Pan Jacek Balkan w materiale filmowym „Arrinera to ściema” pyta się:

„Jak nazwać auto, które zbudowano na stalowej ramie, z nadwoziem z włókna szklanego, z silnikiem, elektroniką, elementami wnętrza z innego auta ? Ano właśnie, Arrinera to tylko replika.” – to słowa guru śledczej motoryzacji, Jacka Balkana (Polkowskiego).

A my się Was pytamy:

Jak nazwać dziennikarza, wg. którego Alessi Ar-1, który nie tylko spełnia powyższe warunki, ale je wielokrotnie przekracza, już nie jest wg. tego dziennikarza repliką ? Ano właśnie. Jacek Balkan to tylko replika dziennikarza motoryzacyjnego. Cały jego dorobek to tylko marketingowa ściema. A materiał o Arrinerze powstał tylko po to aby jej zaszkodzić.

Jak to powiedział Georges Braque: „Prawda istnieje. Wymyśla się kłamstwo”. Widać od razu, że Jacek Balkan jest jego gorącym wyznawcą. Wymyślił od samego początku do końca dziesiątki kłamstw, aby tylko zniszczyć Arrinerę.


Emil Cioran twierdził, że „Głębokie są tylko uczucia, które się ukrywa. Stąd siła uczuć podłych”. I właśnie Jacek Balkan ( Polkowski) już na zawsze stał się „exemplatum quod parvificentiae” czyli egzemplifikacją podłości. Przykładem na to jak podły - pozbawiony skrupułów, postępujący nieuczciwie w sposób świadomy, celowy, popełniający czyny haniebne i zasługujący na potępienie oraz pogardę może być człowiek. Polak, który zrobi wszystko, aby zniszczyć polską firmę, wliczając w to rozsyłanie kłamstw po portalach motoryzacyjnych z całego świata.

Wyraźmy to wszystko szczerymi słowami: hardkorozja mózgu baj Jacek Balkan

Oryginalne teksty:

1. „Beginning with the external chassis built majorly with fiber glass, there has been extensive use of eleven gauge steel, for the underskirting of the structure.

2. “Chassis made of steel and fiberglass body”

3. „Technical superiority of the car comes to light in the V8 LS3 6.2-liter aluminum block engine which has a 103.6mm bore and 92mm stoke.”

4. “Among the distinguishable characteristics of the "new" AR1 include a hand-laid fiberglass body that carries steel reinforcements at various stress points.”

5. “The AR-1's steel frame is covered with, of course, fiberglass bodywork.””

6. “The suspension uses Corvette C5 components in both front and rear.”

Tak wygląda „eleven gauge steel”

Opisy samochodu Alessi AR-1

Wszystkie osoby, które posiadają informacje na temat Jacka Balkana, są proszone o kontakt z nami na email: replikajb@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy zachować kulturę podczas pisania komentarza.